Follow Fariha Saibani in INTAGRAM @farihasaibani_coach for latest update.#teamsurikurus

23 October 2012

Young Parents

Salam

Ramai yang ingat aku umur 25tahun, kenapa? Sebab dah ada anak. Selalu kalau dekat events mesti diorang yang panggil aku akak ni aku tanya balik, umur awak berapa? Sekali sebaya rupanya -_-", pastu respon mesti "waa...bestnya dah kahwin dengan ada anak." Okey dah seringkali adegan ni berlaku, aku dah lali dah:) Nak tahu tak satu rahsia? Cita-cita aku sejak baligh lagi memang nak kahwin awal dengan nak ada anak di usia yang muda. Allah tu kan dalam sangkaan hambanya, apa yang kita hajatkan insyaAllah Allah akan bagi, cuma serious ke tak je. cool. 

Tahun lepas ramai muda-mudi herbalifer kahwin so tahun ni "production mode".hihi. So sangat ramai baby-baby yang lahir. Kalau datang ke center aku mesti korang confius, ni tempat jagaan baby ke atau tempat herbalife ni. Kalau sorang baby nangis, yang lain pon akan ikut nangis gak -_-". Sorry ye kawan2, tapi semua faham.

Yang kahwin2 dalam herbalife ni umur 21tahun-24tahun. muda ke muda? okey, memang muda, kenapa orang-orang herbalife berani nak kahwin umur muda-muda? Sebab this is the compant of the future. Yang buat orang dok tangguh bab kahwin ni sebab kewangan la. Macam mana nak kahwin kalau hantaran pon RM20K, gaji RM1500 sebulan, nak majlis kahwin lagi, memang tak dan la. Syukur alhamdulillah, jumpa Herbalife. 

           kahwin di usia 22 tahun Atie 23tahun, Yus 24 tahun. Baby Yassir 6 bulan.                                             

kak ain (tudung merah) 24tahun, Abang Musab (baju biru) 27 tahun.
Kak ain kahwin di usia 21 tahun. Nuaym 1tahun setengah, Balqis 5bulan.

Maryam dan Hafiz 24 tahun. kahwin di usia 22 tahun.. Baby Umar 11bulan.

Kahwin di usia 21tahun. Sekarang Amalina 23tahun,Abqari 24 tahun. 
 Asiyah 1tahun setengah.


Fariha dan Rasyiid kahwin di usia 21 tahun. Sekarang 23 tahun,
baby Fatiyyah dah 6 bulan setengah.

So pergi training ke,atau vaacation, atau recognition  naik atas pentas pon we never left our baby. Sebab tu aku buat herbalife, siapa kata ada anak tak boleh buat herbalife? Nak tak nak je. Its a opportunity where I can work from home with my baby, go to overseas training or local training with her all the time:) pastu jadi damn rich housewife. huhu. 

all the baby gathering at the back while the parents having training.

Seronok tak ada anak? MasyaAllah, sangat seronok tak terkata, anak penyejuk hati dan mata. Kalau penat atau rasa down, atau rasa nak give up sekalipon pandang je anak terus Get back, tak jadi nak rasa semua tu. Its our strength and we could not allow giving up to enter our mind!

Moga ibu bapa muda2 dalam Herbalife di beri kekuatan dan kesabaran dalam perjalanan misi nutrisi yang penghabisnya adalah kematian sahaja. InsyaAllah we would live the Legacy towards our children and generation sebab Royalty dalam herbalife boleh heritage kepada anak-anak. 

If I can do it, YOU CAN do it too!! Sekian.

EARN EXTRAORDINARY INCOME?
ASK WE HOW
FARIHA 0177105075/ RASYIID 0108945543
BB PIN 26A2FF15

Jemput datang to come and take a look this opportunity the most important TESTIMONIALS DAY, lihat orang yang dah makan product lebih 10 tahun, yang dah turun 10kg, 20kg, 60kg!! Special Guest Speaker yang di terbangkan jauh dari Indonesia. Indonesia sebuah negara yang rakyatnya lagi miskin dari Malaysia, jom dengarkan perkongsian mereka. Tidak punya uwang adalah alasan terkukuh untuk membuat Herbalife. contact me for your seat!

SEE YOU!



No comments:

NOTICE!!!

Sekiranya anda merupakanexisting customer/member Herbalife, sebarang pertanyaan sila ajukan kepada COACH ANDA. Kami tidak berhak menjawab sebarang pertanyaan. Program Herbalife adalah personalize, hasil produk yang baik datang daripada komunikasi yang baik antara anda dan coach anda. Semoga berjaya!! :)