Follow Fariha Saibani in INTAGRAM @farihasaibani_coach for latest update.#teamsurikurus

08 October 2012

From Zero to Hero!

Salam..

Zero2Hero ni satu event yang dah mengubah hidup ramai orang. Perjalanan aku bermula bila aku menghadiri event Zero2Hero pada 1 January 2011. Sebelum event tu, aku penat memikirkan bagaimanalah hendak memulakan Herbalife business ni dengan keadaan aku langsung tidak ada modal. Tidak ada idea dari mana nak dapatkan duit dan "stuck" dalam dunia sendiri. Tapi sebenarnya, tidak ada duit adalah alasan terkukuh kenapa kita perlu buat Herbalife.

Apa yang kita pelajari dari zero2hero,tidak didapati di dalam mana-mana silibus pembelajaran di mana-mana sekolah. Kerana di sinin merupakan tempat realiti mengenai kehidupan. Dan sudah tentu untuk bermula dan berjaya dengan Herbalife, event adalah jawapannya. Its a true lie if I said you can success in Herbalife without attending events.


If you are low confident, do not trust yourself, if you don't like your life right now, CHANGE. If you are the eldest one in your family, if your family is moderate and poor, if you are facing financial problem, if you are face mid life crisis, if you want provide the best for your children, wife, parents, family. You may take a look to this Self-Education opportunity. 

But............ If you unwilling to face the unusual, you have to settle for the ordinary. Ordinary yang macam mane? Perkara biasa macam terpaksa cut budget shopping, bagi keluarga stuff yang biasa-biasa sahaja, cut budget holiday atau tak pernah nak pergi holiday langsung, harga minyak naik, naik motor je pergi kerja rather than naik kereta sebab pakai banyak minyak, you don't like people yell at you but you dont have choice. Face it for the rest of your life. So think again, the rest of your life.

Apa kesannya setelah datang zero2hero? Alhamdulillah ramai yang nampak peluang yang meraka boleh dapat dengan Herbalife, ramai yang result productnya jadi bertambah baik kerana kepercayaan dengan product semakin tinggi.




Kelayakkan untuk menghadiri events ini anda hendaklah berusia 18 tahun dan keatas. You have to empty your cup and open your heart wide to learn in order to earn. Willing to be guide and being a good student.



If you don't work for your dream, other people will pay your to work for their dream. Bila datang ke events ini, jangan terkejut jika anda berjumpa dengan hanya student buat herbalife part time sahaja tapi income >RM6K. Nangis dengar. You decide what person you want to become and what income you want to earn. We will work base on your desire. 


WHY ZERO TO HERO?




"Lets others lead small life but not you.
 Let's others argue over the small things but not you. 
Let's others cry over the small hurts but not you.
 Let's others live their future on someone else hand's, 
but not you!

p/s: boleh isi borang di atas dan tuliskan :zero2hero" di ruangan maklumat tambahan. tq:)

No comments:

NOTICE!!!

Sekiranya anda merupakanexisting customer/member Herbalife, sebarang pertanyaan sila ajukan kepada COACH ANDA. Kami tidak berhak menjawab sebarang pertanyaan. Program Herbalife adalah personalize, hasil produk yang baik datang daripada komunikasi yang baik antara anda dan coach anda. Semoga berjaya!! :)