Follow Fariha Saibani in INTAGRAM @farihasaibani_coach for latest update.#teamsurikurus

28 October 2012

Her first FEVER

Salam..

Since lahir Fatiyyah belom pernah lagi demam, sebab lepas inject je aku terus bagi ubat demam. Sebab aku tak sanggup nak nengok anak aku demam. Tapi akhirnya Petang khamis tiba-tiba badan dia panas. Demam juga akhirnya. Aku sangat trauma kalau baby demam, takot dengan cerita-cerita baby yang demam panas sampai ke otak sampai jadi cacat. Rasa kesian sangat sebab dia masih kecik lagi. Tula yang aku rasa. 

Semalam macam dah sihat, badan pon dah sejuk, tapi tiba-tiba malam tadi pukul 2am lebih aku tersadar dan rase badan dia tiba-tiba panas balik. Aku terus continuously tuam badan dengan kepala dengan tuala so haba panas akan keluar. 

Rasa sedih tak dapat nak datang event dari pagi. 

Demi anak.

Inilah indahnya bila kerja sendiri.

Petang raya suhu hit sampai 39 darjah celcius. Ibu kata budak demam ni biasa, nak naik aqalnya. okey since demam memang susah nak kat orang lain, kat rumah aku masuk toilet pon dia nangis. Abi dia pon tak laku   -_-". huhu

demam tapi masih ceria.

Doakan Fatiyyah cepat sembuh ye. :)



No comments:

NOTICE!!!

Sekiranya anda merupakanexisting customer/member Herbalife, sebarang pertanyaan sila ajukan kepada COACH ANDA. Kami tidak berhak menjawab sebarang pertanyaan. Program Herbalife adalah personalize, hasil produk yang baik datang daripada komunikasi yang baik antara anda dan coach anda. Semoga berjaya!! :)