Follow Fariha Saibani in INTAGRAM @farihasaibani_coach for latest update.#teamsurikurus

03 October 2012

Dari "SHREK" Jadi SHRINK:)

Salam

Okey, kat sini aku bukan nak cerita tentang cartoon shrek tu. Tapi cuma analogi je. Shrek ni boleh dikatakan "seorang" yang hodoh yang bertukar menjadi hensem bila dia minum satu jampi dari seorang ahli sihir ni. He wish to be handsome to make his wife happy to be with him. Gemuk si Shrek ni patotnya minum herbalife la kan. Tapi malangnya kat dunia REALITY ni mana ada jampi2 tu, kalau ada tu namanya sihir, kalau kau orang Islam of course la tak boleh nak apply kan, berdosa besar tu. Ni semata-mata nak cantik ada yang pakai susukla, na'uzubillah. serammm. 

Okey, to be truth dari dulu aku fikir macam manela nak hilangkan jerawat yang macam kulat tumbuh kat muka ni. Sebab nak ada muka yang cantik. Siape tak suka cantik? Okey, kalau yang ada pasangan, dulu cantik sekarang tak berapa nak cantik, takkan nak tukar pasangan pulak  kan?haha. Jangan curang atau cari lain, bagi je magic powder Herbalife, dari kurang handsome jadi handsome!

yang after lagi handsome kan?waww.

So, kepada isteri-isteri solehah di luar sana, kasihanilah suami anda, bahawasanya kegemukkan hanya membawa derita (ayat tak boleh blah kan aku ni,hehe). But this is true! Dulu-dulu time bercinta bukan main lagi jaga keterampilan, kembalikan suami yang dulu. settle. New look, New style, More handsome! 

Okeyh, ni tentang orang yang dah kawin. Kalau bujang? Please, I tell you, each and everyone of us Allah jadikan CANTIK. Yang jadi tak cantiknya bila serangan radikal dan lemak berleluasa. Tahukah anda 1kg Lemak memerlukan space yang lebih berbanding 1kg otot? Macam 1kg kapas dengan 1kg batu la nak di ibaratkan. Samela juga macam manusia. 

lemak dalam badan.

Macam geli nak nengok gambar kat atas tu, tapi itulah hakikatnya, lemak yang kat dalam perut kite. aku rasa patient ni lelaki kot?kan? Selalu ke orang berbadan besar ni di diskriminasikan? Sebenarnya aku ada adik, yang ketiga dari kecik berbadan besar. Aku selalu ejek die "mok", memang selalu gaduh sebab aku nakal asik sakat dia je, jadi bahan. Astagfirullah al azim. Terok perangai, mesti it's kill inside kan? Rasa rendah diri, rasa nak awek confirm tak sangkut kat siape2. Syukur Allah jumpakan aku dengan Herbalife, it's CHANGE me 360 degree, the way i'm looking at obisity. 


So, here is people that DECIDE to CHANGE their life and become healthier and cun and handsome. Ahah..taraa..


mostly muka kawan2 yg besar mcm ni kan?;p

Aku sebenarnya beberapa minggu yang lepas baru nengok gambar sebelum pidot ni. Serious terkejut giler kot! Macam tak percaya pon adeh. huhu. 

gambar after dah boleh pakai baju kurung moden.

Why I personaly choose to share both of them punya testimonials picture? Sebab masa aku kenal diorang ni aku tak pernah nengok gambar before diorang. Nampak yang handsome and cun selepas di "renovate" oleh herbalife je. MasyaAllah, look how do they looks like today. If they can do it, YOU CAN DO IT TOO!

MULAKAN PROGRAM 
TURUN BERAT BADAN ANDA
SEKARANG!

FREE COACHING
FREE WELLNESS EVALUATION
FREE FOLLOWUP

(yang penting dengar cakap coach)
CONTACT ME NOW
0177105075

No comments:

NOTICE!!!

Sekiranya anda merupakanexisting customer/member Herbalife, sebarang pertanyaan sila ajukan kepada COACH ANDA. Kami tidak berhak menjawab sebarang pertanyaan. Program Herbalife adalah personalize, hasil produk yang baik datang daripada komunikasi yang baik antara anda dan coach anda. Semoga berjaya!! :)