Follow Fariha Saibani in INTAGRAM @farihasaibani_coach for latest update.#teamsurikurus

01 March 2013

Work With My Little Princess

Salam

Sekarang ni ramai pasangan suami-isteri yang kedua-duanya bekerjaya. Hidup zaman sekarang ni, lagi-lagi kat bandar tak cukup kalau suami seorang je yang bekerje. kerja 9pagi balik 5 petang. Anak-anak terpaksa di hantar ke pusat asuhan. Kat apartmen aku ade taska untuk kanak-kanak 2 bulan dan keatas. Kalau lalu pagi-pagi mesti akan dengar budak-budak menangis secara berjemaah sebab kene tinggal dengan mak ayah diorang.

As for me, one of my biggest reason why I'm doing Herbalife FULL-TIME is because of her:

Hai, saya busy tolong ummi susun flyers ;p


Kalau berpisah dengan Fatiyyah for a  few hour je pon aku dah rinduu. Dalam herbalife ni, akulah bos akulah kuli. Boleh kerja dimana sahaja pada bila-bila masa dan dengan siapa yang aku suka. Kemana-mana pergi akan membawa Fatiyyah:

Di Maybank Bangi Seksyen9 sebelah masjid Hasanah.


Di pasar pagi Seksyen2 Bangi

waktu ni Fatiyyah dah mengantuk sangat sampai tertidur!hehe.

Biasanya kalau ke booth hanya perlukan 1 - 2 jam sahaja, bergantung kepada kekuatan aku nak mendokong Fatiyyah. ahah.

Ada anak susah nak buat Herbalife? Itu pilihan masing-masing. Nak seribu daya. 

Memang mencabar. Tidak mudah bagi orang yang tidak punya "why" herbalife yang kuat. Kadang kat booth Fatiyyah merenggek, menangis itu perkara biasa, contohnya:

cepat beli shakes kalau nak saya berhenti menangis!! LOL!

Tapi sangat FUN sebab dapat melihat anak membesar setiap masa. I don't want to miss any step of her growth. I CHOOSE to be with her. 

Pilihan kedua adalah melakukan dari rumah melaui blog dan facebook, macam korang yang tengah baca blog aku ni:) Ada yang berminat, set appointment dan shake party, lazimnya tak lebih 20km dari rumah, ini namanya Work From Home:) Daripada kita online facebook dok stalk orang je, sambil-sambil tu boleh la share dengan kawan-kawan pasal herbalife. 

Ketiga, call kawan-kawan, set appointment untuk timbang-timbang dan rasa shakes PERCUMA. Sangat simple okey. Dan aku buat kesemua yang diatas:)

Keempat, sambil pergi pasar beli barang dapur, hantar anak ke sekolah ke, sambil tu bagi flyers sekali kat orang-orang yang kita jumpa. Masukkan herbalife dalam apa yang kita buat, Itu sahaja. 

SIMPLE - FUN - MAGICAL!

Kalau orang kene punch card 9am - 5 pm, aku cuma datang HOM (Herbalife Opportunity Meeting) setiap hari Rabu dan jumaat hanya 2jam sahaja. Kalau tak datang business akan jadi slow atau stagnant. 

Bila hujung minggu sahaja mesti datang ke STS (Successful Training Seminar) pada hari ahad 10am - 5pm, untuk belajar dan improve lagi skills. 

Bila dikira-kira HOM+STS punya waktu hanya 9 jam sahaja untuk kene spend time untuk datang event nak compare dengan office hour Isnin - Jumaat 9pg ke 5 petang adalah 35 jam! So kalau serious dengan Herbalife business hanya perlu korbankan 9 jam tu sahaja. Kerje paling senang kot. 


di event zero to hero. again Fatiyyah tertido dah -_-".

Bukan aku seorang je yang macam ni, boleh baca entry tentang cerita kawan-kawan aku yang lain disini. Dari kecik anak kita sentiasa dengan kita, hari-hari dia nengok aku bagi flyers kat orang, hari-hari dia nengok aku timbang orang, one day dia pon akan buat bende yang sama. Kat negara yang Herbalife dah lama macam Korea, dah 20tahun, satu family buat Herbalife.

Syarat terpenting nak buat Herbalife ni sangat mudah, anda kene MAKAN PRODUCT dan ada product testimonials! Tak boleh buat Herbalife kalau tak makan product, tak dapek den nak nolong. Orang bisu pon boleh buat herbalife sebab ada gambar sebelum dan selepas herbalife. Your testimonials speaks louder than you!

Product herbalife sangatlah BEST, menangis kalau tak makan sehari, T_T. 

Kepada yang belum pernah merasa shakess, get your shakes A.S.A.P!

PERKARA PALING BEST

Boleh bawa anak ke luar negara, Fatiyyah dah pergi ke Macau dan Hong Kong, boleh baca disini tentang story Fatiyyah on her first overseas trip. So kepada housewife di luar sana, takdelah life kita bosan duduk kat rumah jaga anak je tak de buat apa-apa. Dapat extra income lebih tak yah nak minta suami kalau nak shopping barang-barang sendiri.



BEKERJA BERSAMA ANAK, 
PART TIME/FULL TIME OPPORTUNITY 
CONTACT ME NOW!:)

No comments:

NOTICE!!!

Sekiranya anda merupakanexisting customer/member Herbalife, sebarang pertanyaan sila ajukan kepada COACH ANDA. Kami tidak berhak menjawab sebarang pertanyaan. Program Herbalife adalah personalize, hasil produk yang baik datang daripada komunikasi yang baik antara anda dan coach anda. Semoga berjaya!! :)