Follow Fariha Saibani in INTAGRAM @farihasaibani_coach for latest update.#teamsurikurus

02 October 2012

THE BIGGEST LOSER!- Adakah anda yang kami cari??

Salam

Anda mempunnyai masalah berat badan? Sudah mencuba bermacam-macam product tapi tidak mendapatkan hasil? Sudah mencuba pelbagai diet tapi tetap buntu? Peluang untuk turun berat badan dan anda berpeluang untun menangi wang tunai RM1000!!! Hubingi kami SEGERA untuk menyertai pertandingan "Biggest Loser" di NutriWalk Wangsamaju Kuala Lumpur!!




Berikut adalah peserta yang telah mengikuti program dan telah mendapat tempat pertama. Program ini telah terbukti berjaya membantu ramai orang untuk menurunkan berat badan dalam masa yang cepat!! Tempat adalah terhad.









Mereka semua merupakan pemenang tempat pertama dan mendapat wang tunai RM1000!!! Peserta juga akan mendapat sijil penyertaan. Jika mereka boleh, mengapa tidak anda.??

CONTACT ME NOW
FOR APPOINTMENT

0177105075

No comments:

NOTICE!!!

Sekiranya anda merupakanexisting customer/member Herbalife, sebarang pertanyaan sila ajukan kepada COACH ANDA. Kami tidak berhak menjawab sebarang pertanyaan. Program Herbalife adalah personalize, hasil produk yang baik datang daripada komunikasi yang baik antara anda dan coach anda. Semoga berjaya!! :)