Follow Fariha Saibani in INTAGRAM @farihasaibani_coach for latest update.#teamsurikurus

16 January 2012

How To Do Herbalife Business

Salam.

Ramai orang tanya, sms, private mesej kat inbox FB, or isi form kat atas tu untuk ada pendapatan sampingan bertanyakan macam mana nak buat herbalife. Ada yang cakap, saya tak ada duit, tapi saya nak buat, macam mana ye? Tak ada duit is the best reason why we want to do herbalife business.

Part time or Full time opportunity that you guys choose, as a person that responsible to coach you to earn extra income, we as herbalifers will only answer, please come to event. Sebab, ni mutibillion punya business, aku takkan buang masa terangkan kat kedai mamak or go to MacD. dan ramai juga yang excited2 tu cakap beriya2 nak buat, skali datang event pon tak, last2 tak dapat dihubungi langsung. Missing in action. adeh ^_^". But no problem, ramai lagi orang lain yang hendak di bantu. Tidak akan berkecil hati, sebab impian kami terlalu besar untuk berkecil hati, aunty Kamilah kata, kene berjiwa besar! :)


EVENTS
Manusia datang dengan macam-macam latar belakang. Ada yang memang pandai bercakap, ada yang pemalu, ada yang ada leadership, ada yang memang kosong tak ada apa-apa pengalaman. Tahniah, korang berada di tempat yang betol. You don't have to be extraordinary person to start, but you need to start to become extraordinary.

Herbalife bukan hanya tempat untuk buat duit semata-mata, thats only one part of herbalife, tapi our mission is TO CHANGE PEOPLE'S LIFE. Develop diri tu step by step, from zero become hero.

Sebab tu korang kene datang this one amazing events once a year yang kalau korang tak pergi tahun ni it will delay your success in Herbalife one year from now. Seriously this events had change many people's life. It is:




SPECTACULARS

Location: MIECC The Mines

Date: 17, 18 & 19 February

Ticket: RM330 ONLY!!

Seriously harga ticket ni sangatlah murah (sila tampar diri sendiri kalau kata mahal). Harga rm330 tulah turning point untuk kita berubah, kenapa takot nak invest dekat diri kita sendiri. Dengan diri sendiri pon nak berkira. Kalau kita berkira dengan ILMU, ILMU pon berkira dengan kita. Ha, sampai bila-bila tak maju, dok kat situ je, dok mengenang nasib diri yang susah je. WILLING TO LEARN.


GUEST SPEAKER


sorry ye,eraly bird ticket da habes~

Nak jadi kaya kene belajar dengan orang kaya & yang datang ni MasyaAllah. Income 200USD per month. Paling best dalam herbalife kita akan share semua ilmu yang kita ada, bukan macam business conventional, pandai-pandai ko nak hidup. No in here we support each other.

Kesimpulannya, orang yang part time ke, full time ke kene pergi event ni. akhir kata,

WELCOME TO HERBALIFE :)

No comments:

NOTICE!!!

Sekiranya anda merupakanexisting customer/member Herbalife, sebarang pertanyaan sila ajukan kepada COACH ANDA. Kami tidak berhak menjawab sebarang pertanyaan. Program Herbalife adalah personalize, hasil produk yang baik datang daripada komunikasi yang baik antara anda dan coach anda. Semoga berjaya!! :)