Follow Fariha Saibani in INTAGRAM @farihasaibani_coach for latest update.#teamsurikurus

03 October 2011

3 Bulan Pertama


Salam.

Oh yes, aku pregnant, alhamdulillah. segala puji bagi Allah yang memberi kami rezeki:). Kandungan dah nak masuk 11 minggu, means jantung baby dah berdegup. fuh~ dua jantung tu dalam satu badan.

sebenarnya time ramadhan haritu aku rase perut macam sakit2 sikit macam nak period. so aku cool je, sebab memang macam timing pon. tapi bila tunggu seminggu, tak period2. mengadu la kat ibu, perut sakit je. then aku buatla pregnancy test, pastu negative. But perut continue sakit sikit2, cuak la takot-takot ada ketumbuhan ke, ape ke. Tak tennag hidup aku, ibu pulak dah bising2 suruh jumpe doktor. Ibu suh buat scan, naseb baikla dalam herbalife ni pon ada doktor. So aku pergilah jumpa doktor Khadijah (full time herbalife, part time Doktor;p ). Mestila nka cari doktor perempuan, yelah die raba2 perut aku, eii...tak
nakla doktor lelaki ;(. then alhamdulillah bila buat pregnancy test kat situ POSITIVE. COOL;-)

hubby tunggu kat luar. aku keluar pon senyum2 je. dah masuk kereta then aku cakap. Hunny pregnant~~ Oh my goodness~~

pastu aku terus inform ibu. Ibu bukan main suka lagi nak dapat cucu! nak dijadikan story mak aku kecoh la 1 family. adik aku yang bongsu balk sekolah je ibu terus bagi tahu.

ibu: aki, akak dah mengandung!!
aki: lelaki ke perempuan bu?? (excited terjerit2)
abang: bila bersalin bu??
nina: PTPTN aku kuar bulan 4 ni aku nak belikan banyak mainan -_-'.

huhu. pastu ibu cerita adik2 aku ni asek tanye je, bu bila akak nak bersalin bu? adooyai. die ingat sehari dua je ke? hihi.

Dalam pregnant ni apa yang aku alami, loyer 24jam tu pasti, tapi selagi boleh tahan memang aku akan tahan. tak suka bau sabun basuh! tak suka sabun life boy! boleh sabun herbalfe je, aku pon tak tahu kenapa. kadang tak suka bau hubby T_T. kesian die~~ huhu. mood memang turun naik, seb baik hubby ni penyabar, perempuan mengandung memang macam ni:)

Dalam pregnant nasib baik ada herbalife. Kalau tak amik memang lembik. perisa yang aku tak minat (Vanilla) bolh pulak telan. perisa feberet tropical fruits kuar balik pulak. sampaikan bau die pon aku taknak. OMG!~


kalau ada sape2 ibu mengandung janganlah takot nak ambil herbalife. lagi la bagus sebab confirm2 baby tu dapat complete nutrition. kalau ada yang berminat boleh la buat oppointment dengan saya. thank you:)

No comments:

NOTICE!!!

Sekiranya anda merupakanexisting customer/member Herbalife, sebarang pertanyaan sila ajukan kepada COACH ANDA. Kami tidak berhak menjawab sebarang pertanyaan. Program Herbalife adalah personalize, hasil produk yang baik datang daripada komunikasi yang baik antara anda dan coach anda. Semoga berjaya!! :)