Follow Fariha Saibani in INTAGRAM @farihasaibani_coach for latest update.#teamsurikurus

14 April 2009

reACTIVATE!

Assalamualaikum w.b.t.

Salam sejahtera aku ucapkan kepada semua sahabat-sahabat dan sahabiah-sahabiah yang ku rindui sekalian! Rindu? betul, tak tipu.. Alhamdulillah, segala puji hanya bagi Allah s.w.t Tuhan semesta alam. Yang mengguasai hati-hati manusia, semoga hati kami thabat di jalanMU Ya Rabbi..

Entah bagaimana hendak aku mulakan, sudah lama tidak menjenggah blog hinggakan terlupa password kerana melayan "rajuk" terhadap laptop yang rosak. Rasa hilang semangat dan aku membiarkan ia begitu saja. Bila cuba untuk menulis hati aku kaku, tangan seolah tidak tahu untuk menekan papan kekunci. Pandangan "kosong" tawar hati kononya. SubhanAllah, Maha Suci Allah yang Menghidupkan dan Mematikan. Hempusan bayu dari "Jordan" mungkin yang dapat mencairkan tembok "rajukku". Terima kasih "Mem". Bersua tidak, mendengar suara tak pernah, berbicara hanya berapa kali cuma, tapi kami seolah sudah lama mengenali antara satu sama lain. Allahuakbar! Ukhwah yang terbina kerana aqidah ini, ku harap kekal hingga hujung nyawa. Betol tak Mem? :P

Hampir putus asa dalam memberi nafas baru kepada "layout" blog, ntah kenapa hendak menukar templates tapi kod je yang keluar, Mem, Thank You so much!! kerana memberi "injection" towards my spirit.

Ku harap dapat istiqamah dalam perjuangan mencoret sedikit cebisan kehidupan yang mungkin dapat dikongsikan bersama sahabat-sahabat seperjuangan..
Moga langkah derapku lebih tersusun.. Syukran kepada yang selalu memberi semangat.

Wailal liqa'

wallahualam..

wassalam..(^_^)

No comments:

NOTICE!!!

Sekiranya anda merupakanexisting customer/member Herbalife, sebarang pertanyaan sila ajukan kepada COACH ANDA. Kami tidak berhak menjawab sebarang pertanyaan. Program Herbalife adalah personalize, hasil produk yang baik datang daripada komunikasi yang baik antara anda dan coach anda. Semoga berjaya!! :)