Follow Fariha Saibani in INTAGRAM @farihasaibani_coach for latest update.#teamsurikurus

23 December 2008

Suatu Perjalanan

RENTETAN

Ni sebenarnya rentetan cerita daripada "fasilatator tuh".. Malamnya kami pergi menumpang tidur dirumah seorang ustazah ni..

Perjalinan Dari Masjid Ke rumah dalam 1km rasanya dan melalui 1 traffic light. Nak kongsi, seorang ustaz dari 3 yang aku sebutkan tuh menjadi guiden kami untuk menuju kerumah ustazah tuh.

Aku akui, aku ni kalau traffic light memang selalu melanggar peraturan, suka-suka je langgar lampu merah (jangan ikut ea, salah ye adik2..hehe). Kemudian bila kat traffic light tuh "merah" punnyalah lama dan kenderaan pun bukannya banyak kalau nak langgar memang boleh jer.

Tapi nak diceritakan kat sini, ustaz ni dengan tenang dan sabar dok tunggu jugak sampai warna hijau. Walaupon motor dia da mati enjin 2 kali. Tapi aku nengok dia tenang jer walaupon aku da "provoke" die dengan press minyak moto..haha.

Walau hanya suatu perjalanan tapi aku mendapat suatu pengajaran yang sangat berguna. Bila kat traffic light jer aku teringat kejadian tuh. Semoga dapat mencontohi sifat sabarnya itu.

p/s:bersabarlah di atas kesabaran..

Wallahualam~

No comments:

NOTICE!!!

Sekiranya anda merupakanexisting customer/member Herbalife, sebarang pertanyaan sila ajukan kepada COACH ANDA. Kami tidak berhak menjawab sebarang pertanyaan. Program Herbalife adalah personalize, hasil produk yang baik datang daripada komunikasi yang baik antara anda dan coach anda. Semoga berjaya!! :)