Follow Fariha Saibani in INTAGRAM @farihasaibani_coach for latest update.#teamsurikurus

22 November 2008

Buatkan assingnment untuk BOY FWEN????!!!!

TAK FAHAM:

Memang tak faham dengan pemikiran dak-dak zaman sekarang ni. Lagi-lagi yang bercinta (walau aku dulu penah gak becinta..dulu-dulu kala) sampai sanggup berhabis harta benda, lagi parah pada yang sanggup menyerahkan "jiwa dan raga" kononnya.


Dan bagi pelajar IPTA/IPTS sampai ada yang sanggup wat kan assignment kekasih hati pojaan diorang tuh.
Kalau aku, awal-awal dah tunjuk perangai macam ni, kirim salam boleh jalan lah jawabnya. Persoalan lagi, perlu ke nak bercinta ni? Atas dasar fitrah manusiawi yang selalu dikatakan sayang dan menyayangi itu fitrah manusia??


Jangan di buat itu sebagai alasan..
Okeh, sambung pada topic watkan assignment tok boypren diorang ni. Memang la ada jugak yang buatkan untuk girlpren tapi nak cakap apa yang berlaku depan mata ni. Konpius pon ada jugak, mana taknya, dahlah terbeban dengan tugasan sendiri dan menambah beban yang tak perlu! Kalau setakat nak mintak tunjuk ajar tak pe lagi, ni terus serah bulat-bulat. Nak kata "bodoh", belaja dah bertingkat-tingkat sampai ke menara gading, tak cukup tu tambah gading gajah lagi (tak lawak)..

Dunia dah berubah.. Zaman dah maju..


Zaman global dan modenisasi masih ada lagi yang tidak tahu untuk menggunakan otak spenuhnya. Anjakan paradigma apatah lagi. Bila diri dah hanyut dengan cinta dunia, cinta sejati kononnya yang buruk nampak caintikkk je. Yang busuk bau wanggi jerr, yang jahat nampak baikkk je. Kenapa ek?? Sebab tak ade tujuan, panduan lalu arah tujunya bersimpang siur.



"Dan sungguh, (Al-Quran) itu benar-benar
menjadi petunjuk dan rahmat
bagi orang-orang
yang beriman"
(An-Naml: 77)




wanita solehah idaman suami mithali=)



wallahualam~

No comments:

NOTICE!!!

Sekiranya anda merupakanexisting customer/member Herbalife, sebarang pertanyaan sila ajukan kepada COACH ANDA. Kami tidak berhak menjawab sebarang pertanyaan. Program Herbalife adalah personalize, hasil produk yang baik datang daripada komunikasi yang baik antara anda dan coach anda. Semoga berjaya!! :)