Follow Fariha Saibani in INTAGRAM @farihasaibani_coach for latest update.#teamsurikurus

02 April 2014

11days without hubby

Salam..

Alhamdulillah suami ku Abdul Rasyiid Mustafa selamat berangkat ke Makati Manila untuk menghadiri satu training yang InsyaAllah, will make our income grow from 4digit to 6digit. Ameen Ameen. Its a big mission. Not only money but the whole for Herbalife Malaysia:)



1st Day alone
Semua bende kene buat sendiri.

Sediakan bahan untuk masak, selalu hubby yang buat.

Nak bangun dari duduk, selalu hubby yang tarik aku. Minta tolong Fatiyyah, gaya adela, tapi last-last aku yang angkat dia.haha

Jemur kain, selalu hubby yang buat.

Fatiyyah "yak", hubby yang cucikan. *aku amat jaranggg buat*

Order product online, bende paling aku tak reti dan TERPAKSA buat ,memang rasa nak campak pc, but I have too.

Drive kereta... uwaa... almost semua bende hubby buat, aku jadi mem besar. haha. Eh tak tak, dalam keadaan dah sarat ni memang banyak suami tercinta tolong.

Banyak kali hubby tanya, okey ke sorang- sorang nanti, aku kuatkan hati untuk berdikari sepanjang ketiadaan hubby. Hari pertama nampak hubby dekat pic fb coach lain , uwaaaa giler sedih lepas solat terus nangis.

Almaklumlah suamiku ini bukan jenis yang selfie selfie, memang jangan harap la dia nak update pic die kat fb.

"ummi anngess" kata fatiyyah.

Tapi kan tapikan, bukan aku je yang sedih dan rindu dan nanges sebab teringat hubby, hubby pon sama, ecewahhhh. hahaha.

Hubby tanye, fatiyyah cari dia tak? unfortunately, tak. haha. Aku yang tanya banyak kali, Fatiyyah, abi mane? abi lang (hilang) -__-"". huhu.



Bila tidak ada depan mata baru hargai.

Betula la kata pepatah melayu, sayang isteri, tinggal-tinggalkan.. Sobs, memang aku dengan hubby bercinta lagi la, hubby ON whatsapp jeeeee, tak putus text each other, nasib baik apartment hubby duduk memang ada wifi yang agak okey. Alhamdulillah.


As hubby brief 1st day training memang banyak menyentuh hati, dan bila melihat pengemis dengan anaknya amatlah menyentuh hati dan menginsafkan.

Harini baru 2 april. 11 april baru hubby balik, nasib baik flight pagi. Its like, NEXT WEEK... uwaaa.

Semoga Allah bagi kekuatyan kepada aku dan baby dan Fatiyyah. Semoga ilmu yang hubby dapat disana memberi manfaat kepada kami dan organisasi kami.

Sekian.

No comments:

NOTICE!!!

Sekiranya anda merupakanexisting customer/member Herbalife, sebarang pertanyaan sila ajukan kepada COACH ANDA. Kami tidak berhak menjawab sebarang pertanyaan. Program Herbalife adalah personalize, hasil produk yang baik datang daripada komunikasi yang baik antara anda dan coach anda. Semoga berjaya!! :)