Follow Fariha Saibani in INTAGRAM @farihasaibani_coach for latest update.#teamsurikurus

05 February 2013

Bangkok, Aku Datang Lagi: Extravaganza 2013:)

Salam..

Tahun 2013 ni dah masuk tahun ke-3 aku dalam Herbalife. Cepatkan masa berlalu. Memang seronok untuk stay dalam Herbalife. Apa-apa yang kita buat pon kalau nak lihat hasilnya mestilah ambil masa. Kalau buat business sekerat jalan, lompat sana, lompat sini, bakat hebat macam mana sekalipon tak kan menjadi. So kali ini....


EXTRAVAGANZA DATANG LAGI!


Aku agak excited nak attend extravaganza ke-3 ni sebab Thailand adalah negara pertama yang aku jejak dalam journey ke luar negara. Boleh baca disini tentang pengalaman pertama buat passport, naik flight. Macam first love. Budak kampung, siapa tak jakun.

Masih ingat lagi waktu tu memang super excited sebab lebih 20,000 orang dari 14negara berkumpul dalam satu dewan, dengan satu Mission. Bergambar dengan orang-orang dari negara-negara lain memang amazing experience. 

Distributor dari India

Distributor dari Indonesia

Distribtor dari Jepun

Distributor dari Taiwan dan Vietnam


Basically kita akan rasa, wawww ingatkan Malaysia je yang buat Herbalife tapi rupanya ramai lagii.. Its really excited. Dan yang luar biasanya this coming EXTRAVAGANZA 2013 will be 30,000people gathering represent 14 countries Asia Pacific. Lebih kurang macam ni lah crowd nya:


sangaaaat ramai orang!!


Selalu kalau datang customer day HOM, atau STS ke atau ZERO2HERO ke selalu kita dikenalkan dengan doktor-doktor behind Herbalife and CEO Herbalife. So kalau nak lihat secara live, here is the place. 

Kat sinilah tempat yang kita akan sangat terinspirasi dengan kehidupan, tentang kehidupan. Here is where, kita boleh berjumpa dengan orang yang buta tapi GET Team member (income >RM10,000). Kat sinilah kita berpeluang untuk berjumpa dengan orang yang cacat dari lahir dan terpaksa duduk di kerusi roda tapi Millionaire Team Member (income >RM30,000). Dalam quran pon Allah banyak bercerita. Kenapa? Sebagai pedoman, pengajaran agar kita bersyukur dengan apa yang kita ada. 

Dan yang paling seronok sebab kita dapat travel dan menjelajah bumi Allah yang luas ini. Sebab tulah herbalife ni Simple-Fun-Magical :) 


GUEST SPEAKER!! 

dahulunya hanya seorang TUKANG KAYU sahaja!!

Ya, dalam Herbalife sangat banyak cerita-cerita yang menyentuh hati, dari hanya seorang suri rumah tangga, atau seorang yang sangat miskin yang hanya ada kenderaan seekor keldai yang digunakan untuk menghantar herbalife product kepada customer, seorang penangkap ayam KFC, seorang tukang cat, dan Dan Waldron ini merupakan tukang kayu yang dulunya dibayar USD7.5 dollar sahaja untuk satu jam bekerja!

Tapi kini 27 tahun dengan Herbalife dia merupakan Chaimain's Club Member (income >RM500,000 sebulan). *pengsan*. Boleh lihat live rupa orang yang dah 27 tahun makan Herbalife ni macam mana, handsome ke handsome. Boleh jumpa dengan berbagai-bagai testimonials products orang yang mendapat result dengan menggunakan herbalife, so if you have result problem due to your belive I strongly advice come to this events! Memang macam kisah Bersamamu TV3 tu kalau datang Herbalife events ni. Cubanya lagi best sebab orang tu ubah kehidupannya dia dan jadi orang yang lebih baik. Takkanlah kita ni yang lepasan IPT tak boleh buat apa yang dia buat kan?

So, pesanan aku kepada yang belum pernah pergi Extravaganza ni, be prepared to be inspired. And you never know which story that going to touch your heart and change your life 360 degree. So, NEVER MISS EXTRAVAGANZA!


Extravaganza 1st bawa bersama 7 orang ke Extravaganza.

Waktu ni belum kahwin lagi, 2 months after extravaganza baru aku kahwin, so gambar hubby tak ade dalam ni lagi.hehe. First extravaganza banyak betol cabaran. 


Extravaganza Ke2 bawa 13orang.

Waktu ni aku betol-betol baru lepas pantang 45hari terus pergi travel. Memang takde nak enjoy sangat sebab baru lepas pantang dan aku tinggalkan Fatiyyah sebab rase dia kecik sangat waktu tu, tiap hari rindu. Pengorbanan tinggalkan anak 5hari. Sobs.  Memang doa sangat dapat pergi dan Allah takdirkan Fatiyyah lahir 2 minggu awal sebelum events dan tepat-tepat waktu habis pantang. Alhamdulillah. Do you see how important event to me?:) 

Jangan datang seorang diri. Serious. Akan rasa menyesal sangat kalau tak bawa orang yang kita sayang bersama. You never know how events can change someone to be a better person. Maybe it's YOU?:) 


PENGALAMAN PALING BEST..

kenderaan popular kat Thailand dipanggil toot-toot!

Sangat seronok naik ni dan agak bahaya sebab takde seat belt!haha. Herbalife sponsor untuk naik toot-toot ni for FREE and round area Bangkok dekat-dekat dengan Herbalife HQ Bangkok. Memang excited sangat. Harap kali ni ada lagi please, nak naik dengan hubby and Fatiyyah!:) 

Dari apa yang aku cerita ni maybe 10% je korang boleh rasa keterujaannya. It's 10x excitement if you go your self. Tak boleh nak gambar dengan kata-kata. Boleh la cerita pengalaman sikit-sikit kat sini, but the truth is, you have to experience it your self. Give your self a chance. 

Sekarang February, March, April, May dan June kita akan berangkat ke Bangkok 12 - 17 June 2013. Ya Allah, please Fill in the blanks orang-orang yang kami nak bawa ke Extravaganza kali ini orang-orang yang berkualiti dan hidupnya juga akan berubah jadi baik. Ameen.

Jom EXTRAVAGANZA!!! :)


Want To JOIN Extravaganza?
CONTACT US NOW FOR YOUR TICKET!:)
017-7105075

No comments:

NOTICE!!!

Sekiranya anda merupakanexisting customer/member Herbalife, sebarang pertanyaan sila ajukan kepada COACH ANDA. Kami tidak berhak menjawab sebarang pertanyaan. Program Herbalife adalah personalize, hasil produk yang baik datang daripada komunikasi yang baik antara anda dan coach anda. Semoga berjaya!! :)