Follow Fariha Saibani in INTAGRAM @farihasaibani_coach for latest update.#teamsurikurus

23 June 2012

My Dream for Fatiyyah

Salam..

Since fatiyyah belum lahir lagi aku dah ade impian nak ape kalau ade nak. 2008 aku ade tulis entry pasal nak anak --> http://bannateha.blogspot.com/2008/11/nak-anak-didik-anak.html. Alhamdulillah after three years my dream come true. now having a baby. A lovely daughter.

PSIKOLOGI ANAK
Aku ade Distributor 2orang yang belajar psikologi industry kat UTM Skudai (macam2 orang dalam herbalife ni)Sarah & Wana. Wana kongsi tentang minda bawah sedar dan kenapa tak boleh cakap "jangan" kat anak. Minda bawah sedar ni basically tentang perkataan baik positif atau negatif yang kita cakap yang akan jadi kenyataan sooner or later. So kalau nak membentuk jati diri anak yang ada personaliti yang herbat, kenela cakap perkataan yang baik-baik dengan anak. Kalau cakap "ko ni pemalaslah", jadi malas la anak tu. Betollah apa yang Islam ajarkan, Kata-kata itu satu doa, bersangka baik. Semuanya ada kaitan yang sangat rapat dengan kehidupan kita.
thanx wana n sarah for be a part of me:) sarah buat herbalife part time
last month income rm4k++, yet dean student. congratulation dear.

PRIVATE SCHOOL
Since aku duk bangi so dah survey2 sekolah2 kat area sini and kitaorang berkenan dengan sekolah Sri Ayesha.
biah solehah dari usia kanak-kanak lagi.

kat situ bukan blaja ilmu dunia je, tapi belajar ilmu Allah. Dari kecik dah boleh hafal ayat-ayat lazim Al-Quran. InsyaAllah.

BELAJAR BERENANG
Ni bukan untuk fatiyyah je, tapi untuk aku jugak. haha. Ok, aku tak pandai berenang tapi naaak sangat-sangat belajar berenang since ade anak boleh la aku belajar berenang sekali.
So kalau hantar fatiyyah ke kelas renang ummi dengan abi pon join sekali sebab kitaorang pon tak pandai berenang T_T. bhaha.

BELAJAR BERKUDA
Kat bangi memang ade tempat belajar berkuda, syukur duduk kat sini semua ade.

nn
jadi srikandi islam ye:)

MEMANAH ATAU MENEMBAK?
Okeh, ni untuk nak memanah atau menembak? aku suka aktiviti-aktiviti lasak macam ni. which dari dulu lagi aku teringin tapi tak tahu lah jadi kenyataan ke tak. Alhamdulillah dalam Herbalife, we are forcing to have a dream.

Berenang, berkuda and memanah ni semua sunnah nabi. hikmahnye besar sangat. bukan sihat fizikal tapi otak pon cerdas. healthy lifestyle. dan syukur ada herbalife shake, lagi mudah nak makan apa yang nabi makan. Alhamdulillah.


No comments:

NOTICE!!!

Sekiranya anda merupakanexisting customer/member Herbalife, sebarang pertanyaan sila ajukan kepada COACH ANDA. Kami tidak berhak menjawab sebarang pertanyaan. Program Herbalife adalah personalize, hasil produk yang baik datang daripada komunikasi yang baik antara anda dan coach anda. Semoga berjaya!! :)