Follow Fariha Saibani in INTAGRAM @farihasaibani_coach for latest update.#teamsurikurus

04 August 2011

1 month 1 week 2 days sebagai ISTERI

Salam.
Harini hari keempat kita menjalankan ibadah berpuasa dibulan ramadhan, rasanya belom terlambat aku ucapkan Selamat berpuasa kepada sahabat2 semua :). Seronoknya ramadhan kali ni sebab bezanya ada "suami" di sisi. Pergi teraweh same2. buka sama2, sahur sama2, memang seronok! orang kata kalau berjemaah lebih pahala, sebab tu orang dah kawin ni di katakan sempurna sudah separuh ari agamanya:) darjat pon lebih tinggi sikit dari orang bujang. So, cepat2 la kawin ;p tapi kalau takda duit janganlah menggatal nak kawin, boleh..buat herbalife..hihi.
Aku memang suka memaak, so takde masalah nak kene makan luar sebab isteri tak pandai masak. bukanlah terror sangat, tapi ada rasa dan kenyanglah kami makan. Tugasan rumah gilir2 aku dengan die buat. kadang die, kadang aku. nengok kaasiti siape yang tak penat sangat:) so, tolak ansur, takdelah mentang2 aku istri aku buat semua, bestnya suami aku ni, kami sama2 buat kerja.:) comel x? hihi
banyak juga yang berubah, paling ketara dulu sendiri sekarang berdua, part yang paling best takde pembaziran makan, sebab kalau aku tak habes makan, confirm die boleh habeskan makanan aku;p. But the responsibility tu memang besar. kalau nak buat perangai tak senonoh sikit je, kene fikir 2 3 kali, fikir maruha suami, kalau nak buat perangai lebih2 pon fikir sampai 10 kali, takot nnati ada anak perangai tak senonoh macam tuh dah haru biru..huhu..taknak3..
NO WORRIES ABOUT BREAKFAST!
Lagi best kalau aku malas tahap cipan nak buat masak ape2 ke, kami ade THE FASTEST FAST FOOD IN THE WORLD, tadaaaa, our herbalife SHAKE. jangan jelous! serius membantu, pagi2!!:)

yumm..sedapnya...
hubby suka vanilla, aku suka tropical fruits sebab sangat sedap bila blend dengan orange or manggo! At least kitaorang adalah makan makanan yang berkhasiat rather than makan maggie je. Actually this few days hubbygone tru detox process, colon cleansing. aku pon tak tahu sangat bende nih, hubby explain ni cuci usus, najis jadi hitam and berminyak tu tandanya usus kotor! yerk.. and he get very bad flu, kahak takyah cakap la.. die tido pon tak selesa, kesian hubby.. terkpaksa layan die macam baby, kene usap2 kepala sebelum tido, kene popok die dulu..haha. kalau nak tahu hubby memang lagi manja dari aku, aku ni mengada and suka carik pasal. luaran die mungkin nampak pendiam and serius..kat rumah, Allah sajalah yang tahu....... ;)
I am so lucky to have u, thank you and i love you so much much much...:) kalau bab2 biology ni die memag terror giler, aku banyak belajar dari de sebenarnya, and aku rase die lagi bagus kalau "coach" orang yang makan herbalife and mengalami detox process. But his so happy because the body is become healthier. Thank you Allah for Herbalife:)
So, kalau sayangkan suami or diri sendiri, silelah ambil NUTRISI HERBALIFE ni. Especially ramadhan, memang senang.
The best part is. ada orang monitor perangai aku, we make our aim togethr, if i want to cry, i have a shoulder to cry on, ade orang yang tenangkan aku, boleh pergi kuliah sama2. so nice to be with him. okla, sampai sini dulu sharing aku. pada iapa yang serius nak consume herbalife macam kami, macam biasa make oppointment with us!:)

No comments:

NOTICE!!!

Sekiranya anda merupakanexisting customer/member Herbalife, sebarang pertanyaan sila ajukan kepada COACH ANDA. Kami tidak berhak menjawab sebarang pertanyaan. Program Herbalife adalah personalize, hasil produk yang baik datang daripada komunikasi yang baik antara anda dan coach anda. Semoga berjaya!! :)