Follow Fariha Saibani in INTAGRAM @farihasaibani_coach for latest update.#teamsurikurus

25 January 2009

Kekejaman Yahudi: Dulu..kini..selamanya??

BERAT MATA MEMANDANG

Dari kejauhan merentas benua, sekadar hanya melihat dari kaca tivi.. sudah cukup untuk meluluhkan hatiku melihat penderitaan saudara seagamaku.. Meremang tubuh saat mencoretkan nukilan ini. Masyarakat seluruh dunia bingkas bangun melakukan demonstrasi, tabung bantuan, ubat-ubatan.

Marah, hiba, duka, sakit hati..ini sudah pasti!

Hacur ISRAEL..!! Hancur ZIONIS..namun seperti tidak sedikitpon mengurangkan derita mereka. tetap saja mereka di bom. di bunuh sesuka hati.


TINDAKAN

Jihad kecil yang mampu kita buat adalah dengan memboikot segala macam bende alah produk keluaran Yahudi laknatullah. Biar pun sekecil-kecil perkara dan dilihat enteng oleh sesetenggah pihak.

Dan yang aku benggang dan tak faham boleh pulak kerajann ni cakap "kalau pemboikotan di lakukan maka akan menjatuhkan ekonomi negara." ape nih??!!!!

sedangkan pada pengamatan aku, ini adalah peluang cerah kepada industri tempatan untuk melebarkan sayap dan memperkukuhkan kedudukan. Rakyat tempatan yang dapat untuk. Memang tak faham..

PERISTIWA DALAM SEJARAH


Pada 31 Mei 1950, satu serangan di Wadi "Arabah sehingga mengorbankan seramai 30 orang rakyat Palestin.

Pada 14 Oktober 1953, serangan berterusan selama 16 jamdi Qabbiah -62 terbunuh,56 buah rumah di robohkan.

Kemuncak keganasan Israel ialah pada 16-18 September 1982, apabila tentera Israel pimpinan Menteri Pertahanannya, Ariel Sharon melakukabn keganasan membunuh lebih 3000 orang Islam di Sabra dan Syatila. Ada juga dakwaan yang mengatakan angka kematian sebenar menjangkau 7500 orang.

Melihatkan tiada tindak balas daripada negara-negara ummat Islam, rejim Israel semakin enak melakukan kekejaman dan pembunuhan. Pada 8 Oktober 1990, tentera Israel melepaskan tembakan rambang kepada ummat Islam yang sedang menunaikan solat di dalam Masjidil Aqsa mentebabkan 21 terbunuh, 150 cedera, dan hampir 300 orang di tangkap.

Pada 25 Februari 1994, skali lagi ummat Islam yang sedang solat ditembak oleh pengganas Yahudi. Seramai 60 orang terbunuh di dalam Masjid Nabi Ibrahim di bandar Al Khalil (Hebron) ketika menunaikan solat Subuh di bulan Ramadhan.

BANGKITLAH ISLAM

Segala yang terjadi sudah tertulis, setiap yang tertulis pasti terjadi.

Islam pasti akan bangkit semula, itulah sinar yang di tunggu-tunggu. Yang membuatkan ummat Islam terus emangat untuk berjuang menggapai janji Tuhan.

Kata-kata MU benar, janjiMU benar.

Takbir!! Allahuakbar!!!!!!

wallahualam

No comments:

NOTICE!!!

Sekiranya anda merupakanexisting customer/member Herbalife, sebarang pertanyaan sila ajukan kepada COACH ANDA. Kami tidak berhak menjawab sebarang pertanyaan. Program Herbalife adalah personalize, hasil produk yang baik datang daripada komunikasi yang baik antara anda dan coach anda. Semoga berjaya!! :)