Follow Fariha Saibani in INTAGRAM @farihasaibani_coach for latest update.#teamsurikurus

27 April 2014

Turun Berat Badan dengan Herbalife

Salam..

Since I'm in confinement mode, so officially, aku berada dalam ZONE weight lose program. Di coach oleh suami tercinta, Abdul Rasyiid. hehe. I can say his best coach for me because had lose 5kg in 25days, alhamdulillah. Tahniah hubby. Jangan garang-garang sangat tau coach saya. hee. 

Siapa sini yang dah cuba bermacam-macam untuk turun berat badan, dapat result. Turun 10kg. Tapi............... suddenly, after a certain times of "diet", had a problem of "weight gain" again, this time even more than you had lose.

Kemudian, "diet" lagi dan lagi, untill...... You giving up on "fighting" having an ideal weight. Di sini pesanku, jangan berputus asa! Itu yang shaitann suka tuuuuu.


So, we offer you a FOREVER solution on weight management!


Turun berat badan dengan cara yang sihat dan bukan "crash diet"!

Since hubby just come back from Philippine, my coach a.k.a my husband learn A LOT about having right way on weight lose program. 

Adakah anda berminat hendak tahu jika saya boleh tunjukkan cara turun berat badan secara sihat dan kekal dengan pengambilan nutrisi herbalife 2x sehari, juga makan nasi 2x sehari???     Ini soalan cepukMAS! 

Betul. Ini serious. Tak tipu. 

Kerana ini BUKAN DIET, tapi gaya hidup. Gaya hidup bukan untuk satu bulan dua, tapi in shaa Allah sampai bila-bila. No more worries about weight management. How nice it is?!:)



Ramai orang "straggle" giler nak turunkan berat badan terutama kalau ade perkara-perkara yang mendesak, contohnya nak kahwin, atau kerjaya yang memerlukan badan untuk kekal fit seperti tentera atau polis. Kebanyakkannya cuba untuk tidak makan nasi, atau melakukan senaman "intense" setiap hari, berpuasa. Betul, ia juga boleh buat anda turun berat badan. Tapi......

Adakah anda berminat jika saya boleh tunjukkan cara untuk menurunkan jumlah lemak dalam badan tanpa  mengurangi jisim otot pada badan??!


Kebanyakkan diet menyebabkan komposisi otot kita yang mengurang, bukan lemak. Sedangkan, untuk mengekalkan berat badan, ianya bergantung kepada jumlah otot yang ada pada badan. Tak faham tak apa, hubungi kami untuk konsultasi lebih lanjut:)


Program Nutrisi 10 hari Secara Intensif

Program 10 hari ini di reka KHAS untuk bakal pelanggan mendapat pendidikan dan followup yang eksklusif. Yang bestnya, anda akan mendapat 1 hari percuma dengan menjadi Nutrition Club Member (ahli kelab nutrisi) kami:)

Setiap hari akan ada informasi (10 talking points) yang akan anda pelajari, sharp and simple:)

Bagaimana ingin bermula? Hbungi kami segera, jika lokasi anda berdekatan dengan Kelab Nutrisi kami. iaitu di :


Maka temujanji akan di lakukan di Kelab kami, jika tidak, tidak menjadi masalah. Maklumkan sahaja lokasi anda:) 

Haa... sekarang berminat nak tahu???

Hubungi kami sekarang!:)







No comments:

NOTICE!!!

Sekiranya anda merupakanexisting customer/member Herbalife, sebarang pertanyaan sila ajukan kepada COACH ANDA. Kami tidak berhak menjawab sebarang pertanyaan. Program Herbalife adalah personalize, hasil produk yang baik datang daripada komunikasi yang baik antara anda dan coach anda. Semoga berjaya!! :)