Follow Fariha Saibani in INTAGRAM @farihasaibani_coach for latest update.#teamsurikurus

16 August 2013

Pentingkah ada "Coach"?

Salam..

Anda telah mencuba pelbagai product atau diet sebelum ni untuk menurunkan berat badan tetapi tidak berjaya? Cuba 1 bulan, lepas tu tak turun, kemudian stop sebab tak rasa apa-apa perubahan pada badan. Biasa dengan situasi ni?

Kebanyakkan  mereka yang gagal menurunkan berat badan kerana mereka tidak faham sunnahtullah badan dan yang paling penting sekali cara yang betul untuk menurunkan berat badan. Tapi, nasihat saya, jangan berputus asa untuk mencuba sekali lagi!


Peranan COACH

Sebagai Herbalife Independent Distributor kami bukanlah "jurujual" product-product kesihatan. Kalau setakat jual-jual product, maka samalah product herbalife dengan pelbagai jenis product kesihatan di luar sana. Tetapi kami merupakan Personal Wellness Coach terlatih yang menggunakan product untuk diri sendiri juga memberi "guideline" kepada consumer untuk menggunakan product herbalife secara betul dan mendapat hasil. Peranan coach sangat meluas, bukan sahaja dalam penggunaan product tapi;]

\


We don't convince people, we attract people to be healthy by lose some weight, or gain some weight! Coach bertanggungjawab untuk mendidik consumer tentang caea hidup sihat, kesan pemakanan sihat kepada badan, dan berkongsi dengan orang ramai bagaimana untuk menjadi sihat. 


coach akn memberi semangat dan motivasi!

Part paling penting sekali adalah system follow-up. Contoh  follow-up:
Conversation 1:

Photo: Followup new customer yg baru sahaja minum shakes 11.30pagi tadi:

Conversation 1:

Conversation 2:

Photo: Conversation 2:

Conversation 3:

Photo: Turun Berat badan secara sihat dan bertenaga tanpa perlu berlapar. Tanya saya bagaimana! :) pm/sms 0108945543/whatsapp 0177105075 :D

Conversation 3:

Follow-up merupakan part yang paling crucial sekali. Disini anda akan dapati coach anda akan sering bertanya "have you had your shakes today?":) Setiap 2minggu anda akan ditimbang untuk mengetahui berapa banyak anda dah turun berat badan. Tapi ni bergantung kepada tahap keseriousan dan lokasi customer. 

Yang paling penting, korang takkan rasa keseorangan. Dan kalau sedih ada tempat nak share. Baru ni customer baru aku, Athirah baru berusia 17tahun hendak menurunkan berat 30kg, dia meluahkan perasaan bagaimana tak bestnya bila kawan2 asyik perli sahaja dekat sekolah dan rasa sangat low confident. Mengenali aku melalui blog dan terus menghubungi aku direct ke phone. Dalam masa 3 hari she already lose 800gram!! If 17 years old girl can decide to lose weight, why not you? :)

In the other words, coach will be your next best friends!:) 

Bagaimana hendak mendapatkan product dan coach herbalife saya sudah explain disini. Selalu orang tanya, mahal kan product Herbalife ni? The value is not in the price, but how can this follow-up system and nutrition product could change your life!


HERBALIFE NUTRITON
PRODUCT/BUSINESS OPPORTUNITY
sms 010-8945543
whatsapp 017-7105075
I'm your Personal Wellness Coach!




No comments:

NOTICE!!!

Sekiranya anda merupakanexisting customer/member Herbalife, sebarang pertanyaan sila ajukan kepada COACH ANDA. Kami tidak berhak menjawab sebarang pertanyaan. Program Herbalife adalah personalize, hasil produk yang baik datang daripada komunikasi yang baik antara anda dan coach anda. Semoga berjaya!! :)