Follow Fariha Saibani in INTAGRAM @farihasaibani_coach for latest update.#teamsurikurus

27 June 2013

Suamiku dan Cristiano Ronaldo

Salam..

Suamiku kalau dilihat dari perwatakkan luarannya seperti pendiam dan tak berapa peduli orang lain. Tapi percayalah dia lebih "ambil peduli" kalau nak di bandingkan dengan aku. Setiap kali kalau online dekat phone bende pertama yang dia akan buka adalah link ini: Soccer / Football news and Sports .

Photo: Day 2: hubby n Fatiyyah in action, listening to training. Moga Fatiyyah jadi diamond ummi&abi , dunia akhirat :)
fatiyyah n hubby in action :) 

Sejujurnya aku ingatkan suamiku ini kaki bangku. Sorry hubby. Sebab aku tak pernah nampak dia main bola? Logik la kan aku fikir macam tu. 

Tapi, jiwa lelaki tetap lelaki. Lelaki dan bola tidak dapat dipisahkan, tapi tapi.. aku tak ingatla hubby sokong team ape.. 

Baru-baru ini kami, seluruh team herbalife dikejutkan dengan penampilan terbaru Cristiano Ronaldo menjadi duta herbalife!

also known as: CR7.

Mulanya aku berasa sedih, sebab aku dah sayang dah kat Lional Messi (sorry hubby), Messi dah habis contract so sekarang Herbalife sponsored CR7! Untuk "jatuh hati" dengan CR7 ni aku pon mencari fakta baik tentang diri dia yang aku sangat-sangat inspired. 

Fakta BEST tentang Cristiano Ronaldo:

1. Donate Golden Foot . Percaya atau tidak, beliau melakukan sesuatu yang sangat mulia di sisi Islam iaitu sedekah, amal jariah yang boleh kita jadikan contoh teladan. Berapa yang kita sumbangkan untuk saudara-saudara kita di Palestine?  Beliau donate:


2. Tidak ada tatu dibadannya kerana CR7 hendak menderma darah 2kali setahun. Kalau ada tatu tak boleh nak derma darah. 

3. Ketika tsunami di achech CR7 turun melihat keadaan apa yang berlaku disana.

4. Sangat skillful, boleh score dribbling, header, penalty, set oiece with one eye. 

5. Pernah ada perlawanan dengan Israel, pemain Israel nak tukar jersi dengan CR7, tapi dia tak nak (hubby yang inform aku, actually amaze juga dengan suamiku ni tapi control) haha. 


So macam mana, korang inspired tak? Persamaan antara suamiku dan CR7 ni adalah kedua-duanya generous. Baik hati. Tapi sayang, CR7 buat baik tak dapat pahala, hihi. 

Anyway, kalau Cristiano Ronaldo ni yang badan dia berjuta-juta dollar pon consume HERBALIFE Shakes, there is no doubts that Herbalife is really good Nutrition for everybody.

Ada soalan orang tanya, makan Herbalife ni ade side effeect ke?

Aku tanya balik, orang makan nasi pagi, petang, malam, malam buta tu lepas tu kene kencing manis, darah tinggi, sakit jantung, berhenti makan nasi tak?

Disclaimer: Herbalife International bukan mendiagnose penyakit tapi nutrisi seimbang yang sel badan perlukan. Rendah kalori, tinggi nutrisi. Sekian. Jom, mulakan hari anda dengan shakes.


Have You Had Your Shakes Today?
Turun berat badan/naik berat badan/jadi sihat
lebih bertenaga/ibu mengandung
sms/whatsapp:017-7105075


No comments:

NOTICE!!!

Sekiranya anda merupakanexisting customer/member Herbalife, sebarang pertanyaan sila ajukan kepada COACH ANDA. Kami tidak berhak menjawab sebarang pertanyaan. Program Herbalife adalah personalize, hasil produk yang baik datang daripada komunikasi yang baik antara anda dan coach anda. Semoga berjaya!! :)