Follow Fariha Saibani in INTAGRAM @farihasaibani_coach for latest update.#teamsurikurus

04 December 2012

WHY Spectacular 2013

Salam

Sekarang ni satu Malaysia kat mana-mana orang akan cakap pasal Spectacular Spectacular Spectacular. Okey, apa itu Spectacular?


everybody let's spectacular!!

Bermula..


Aku nampak big picture tentang Herbalife ni setelah aku pergi Spectacular aku yang pertama pada ketika itu diadakan di PICC putrajaya. Waktu itu aku beli ticket's dengan harga RM330. Masih ingat lagi. Sebelum spectacular tu aku attend satu event zero2hero dan terus qualify supervisor sebab nak masuk supervisor training time spectacular nanti. Trust me, it is really worth it to fight for supervisor and qualify to attend this amazing training.

Lepas aku beli ticket spectacular terus aku call kawan baik aku Hazzel dan paksa dia untuk cepat-cepat beli ticket spectacular. Waktu tu dia bagi alasan tak ada duit, aku cakap kat dia cepat pinjam duit siapa-siapa beli ticket tu cepat! She do so.huhu. No money no problem, no inisiatif big problem.

1st spectacular aku bawa 3 org, yg bulatan kuning tu: hazel, irin, azim.

Dalam 3 orang yang aku bawa, 2 orang stay, sorang je yang dah stop dengan herbalife. Siapa yang dah pergi spectacular ni, memang 90% orang yang kita bawa akan stay dengan kita. 

Events ni bertaraf international punya events, yang bestnya dibuat di Malaysia! Orang Singapore yang kene datang Malaysia untuk attend event ni. 

Kita yang kat Malaysia ni kalau tak datang memangla sangat rugi! 

Aku selalu jumpa orang yang dalam situasi "saya dah selalu datang event-event macam hari pelanggan macam herbalife ni". Dah banyak datang ke event peluang perniagaan tapi hidup dia tak berubah pon? Masih  macam tu jela, sebab tak ambil keputusan. Kesian. Jika anda orang yang begini? Spectacular is the best place where you can find you answer why you should do Herbalife.

Kalau kita buat business sendiri macam buka kedai makan, ada ke orang yang dah berjaya buka kedai makan akan kongsi resipe kejayaan dan resipe masakan dia dengan kita? Haram. Takkan punya. Pastu "secret resipe" la jawabnya. Tapi dalam Herbalife sebaliknya. Kita akan bantu kawan kita untuk sama-sama berjaya, sama-sama kaya raya dengan kita. Kejayaan bersama kumpulan. Bukan sorang-sorang. Kat tempat lain mana nak cari?

Dan tetamu jemputan bukan calang-calang orangnya. Nak tahu siapa?

Chaiman's Club member ni paling miskin income sebulan RM400k!*pheww*

John ni dah makan Herbalife 30 tahun! Kalau nak nengok secara live macam mana rupa orang yang dah makan Herbalife 30tahun ni boleh jumpa time Spectacular ni! Umur dia dah 60 lebih tapi memang tak nampak macam 60 pon. Seriously memang nampak 10tahun lebih muda dari usia sebenar. Jealous

Alhamdulillah aku jumpa Herbalife di usia 21 tahun. Lagi 20tahun makan Herbalife jalan dengan Fatiyyah mesti orang ingat aku ni akak dia, padahal mak dia. Eceeh, angan-angan aku ni:)

International event yang ticket hanya RM170 atau RM290 adalah sangat murah okey. This is the school of self-education yang korang mesti pergi supaya keluar daripada pemikiran miskin tu. Yang membezakan orang kaya dengan orang miskin adalah CARA BERFIKIR. Nak fikir macam orang kaya dan jadi kaya? Mesti datang SPECTACULAR ni!

Kenapa nak kena ajak ramai orang?

Pertama sebab lagi ramai orang yang kita bawa, lagi besar Herbalife akan bayar kita. Tahun pertama aku hanya bawa 3orang, average income tahun itu RM3k ke RM4k sebulan. Spectacular kedua aku bawa 16 orang  ke Spectacular average income aku RM7k ke RM10k sebulan. InsyaAllah Spectacular akan datang aku akan bawa 200 orang. so income tak tahu lagi akan jadi berapa. *nervous*.

Lagi ramai orang yang kita tolong, lagi berkembang business kita.

Kedua, kenapa nak bawa ramai orang? Aku teringat apa Uncle Allen pesan; if you hold a key of a room which full of gold, who will you bring in together?? Mestila orang-orang yang terdekat dan orang yang kita sayang!

Herbalife is room of GOLD!!

Dengan berfikir macam ni, Kalau boleh sorang kenalan kita pon kita tak nak tinggal. Kan? So ajakla ramai-ramai. This events is a life changing event and a lifetime memory events. Memang menangis woo.

Ketiga kenapa kita kena ajak ramai orang?

Sebab orang yang ajak ramai orang sangatlah di"reward" dalam herbalife ni!


sila tanya orang yang menjemput anda:)

Menjadi herbalife distributor akan memberi kita pengalaman yang sangat luar biasa. Setahun minimum dua kali kita akan ke luar negara. Boleh baca disini mengenai journey overseas saya. Dengan Herbalife kita akan dibawa ke tempat yang kita tak terfikirkan pon kita akan sampai.

It's really dream come true where I can travel around the world!

So, when will you attend your first spectacular? :)

*Jika anda keluarga susah, anak sulong seperti saya dan hendak mengubah kehidupan keluarga anda.
*Jika anda sangat desperate hendak membayar hutang.
*Jika anda sedang mencari duit untuk kahwin?
*Jika anda tidak suka dengan pekerjaan anda sekarang?

GET YOUR SPECTACULAR TICKETS NOW
ASK ME HOW!




No comments:

NOTICE!!!

Sekiranya anda merupakanexisting customer/member Herbalife, sebarang pertanyaan sila ajukan kepada COACH ANDA. Kami tidak berhak menjawab sebarang pertanyaan. Program Herbalife adalah personalize, hasil produk yang baik datang daripada komunikasi yang baik antara anda dan coach anda. Semoga berjaya!! :)