Follow Fariha Saibani in INTAGRAM @farihasaibani_coach for latest update.#teamsurikurus

21 November 2012

"MOJ" 3rd cut call!

Salam..

Ramai orang tanya aku ape MOJ 3rd call ni bila aku upload gambar di FB. Jadi, adalah lebih seronok kaau aku boleh cerita kat sini, so kalau ada 20orang lagi yang bertanya aku tinggal bagi link blog je. cool.:)

Siapa "MOJ" ni?

Okey, so jom berkenalan dengan  MOJ. Nama penuhnya Micheal O Johnson. Dia merupakan CEO Herbalife.

Latar belakang MOJ. 

Sebelum bergabung dengan HERBALIFE MOJ merupakan Presiden of Walt Disney selama 17 tahun. Maksudnya dia lah yang bertanggungjawab memperkenalkan walt disney, disneyland, mickey mouse, donald duck dan cartoon yang seangkatan dengannya ke seluruh pelusuk dunia sampai dari cucu ke datuk nenek kenal cartoon-cartoon ni. 

Taraa.. Inilah MOJ!


Sejak MOJ jadi CEO Herbalife berkembang sangat pesat dengan pertambahan 2digit sales setiap tahun. Dan impian dia sekarang di setiap rumah ada at least formula1 Herbalife macam mana milo dan nescafe tu.

Dia juga merupakan triathlete, dan di anugerahkan THE BEST CEO OF THE YEAR. 

Nak cakap yang dia ni orang yang very very important person behind Herbalife growth!

Apa itu "3rd cut call"?

Dalam Herbalife, kualifikasi paling tinggi yang semua orang nak adalah President's Team. President's Team adalah sama level dengan CEO, contoh macam CEO Petronas ke. Macam tu. Dan pendapatan sebagai President's Team adalah RM100ribu dan keatas! *pheww* lap peluh.

Upline saya Amalina Peter dan Abqari Hamid dalam kualifikasi untuk menjadi President's Team Member, GenH pertama di Malaysia yang jadi President's Team! GenH tu usia 30 tahun dan kebawah. Jika anda di organisasi mereka anda sangat bertuah dah berasa bangga, pembelian anda pada bulan ini adalah sangat berharga dan menyumbang kepada kualifikasi mereka!:)

Maka, bertambah lagi 1 President's Team Islam melayu di dalam Herbalife, yang paling best, GenH!:) 

So, MOJ akan call distributor Herbalife yang di kualifikasi bulan ke-3 untuk jadi PT, kalau tak faham sila tanya sponsor anda atau datanglah ke events Herbalife:) Semalam ramai upline dan downlines datang untuk merasakan moments dan dengar call dari MOJ sendiri. Berdoa supaya dapat cepat-cepat call dari MOJ juga, ameen.

So, itulah dia MOJ 3rd cut call.

Kalau tak Herbalife, masakan MOJ nak call kita kan? Luar biasa. Thank you Allah for Herbalife.

ramai datang untuk bagi support!

Ni moment yang sangat sebak. Everyone in the room cry together. 

Okey GenH! Let's be the next GenH President's Team! *bunga api*. Herbalife GenH in Malaysia is ON FIRE!!:)

Who wanna be NEXT GENH PRESIDENT'S TEAM?:)

Sekian.

IF YOU 18-30YEARS OLD
LOOKING FOR HEALTH / EXTRA INCOME
PART TIME/FULL TIME OPPORTUNITY
CONTACT US NOW 
FARIHA/RASYIID 0177105075


No comments:

NOTICE!!!

Sekiranya anda merupakanexisting customer/member Herbalife, sebarang pertanyaan sila ajukan kepada COACH ANDA. Kami tidak berhak menjawab sebarang pertanyaan. Program Herbalife adalah personalize, hasil produk yang baik datang daripada komunikasi yang baik antara anda dan coach anda. Semoga berjaya!! :)