Follow Fariha Saibani in INTAGRAM @farihasaibani_coach for latest update.#teamsurikurus

26 September 2012

My husband is My BEST FRIEND!


Salam

Karakter aku dengan hubby sangat berbeza kot. Aku ni nampak macam super friendly while he looks like serious people. Kalau orang yang dia belum pernah jumpa memang jangan harap la nak berborak panjang. So  jangan kecik hati ye if die tak borak sangat bila 1st time jumpa. Even dulu aku kot yang "ngorat" dia. haha. So tak de istilah perigi cari timba ok..

Aku nikan friendly punya pasal kalau orang yang baru kenal tu macam dah lama je kawan kalau cara borak kan. Tapi seriously aku tak ada bestfriend which dari sekolah rendah atau sekolah menegah yang rapat gila contact sampai sekarang. Disebabkan tu aku kawin pon ramai membe membe aku tak tahu. Datang datang beraya je bawak anak. pastu diorang pelik "eh,bile ko kawin?"haha. sebab dah lost contact. I might be friendly tapi kawan karib yang akrab giler tak ada, except my hubby.

MY COLLEAGUE
Both of us doing Herbalife, so where ever we go, we will go together.

hubby sibuk timbang orang

I do the explanation:)

Sebenarnya, sejak kawin aku dah jadi kurang independent, shake pon tiap pagi hubby buat, drive kereta pon hubby, until at one time aku lupe nak renew license kereta. huhu. So, aku tak biasa berpisah dengan hubby sekarang. rindu giler kalau sehari tak jumpa. Tapi kalau jumpa selalu gaduh;p hehe. Aku la kan yang nakal selalu usik die, tak boleh nengok dia tenang. ngeh ngeh. 

Since kahwin local atau international training memang selalu bersama,

KOREA 2011

SINGAPORE 2012

HONG KONG 2012

MACAU 2012

Hubby would be the best person kalau nak kritik aku, he know my strength and my weaknesses. Kalau present kat customer, cara present kalau aku terlebih cakap ke ape, mesti pastu dia akan komen. He know the REAL me. I couldn't imagine how to live without him. T_T. Thank you Allah for sending him into my life. If lelaki lain, confirm memang takkan tahan dengan perangai aku ni. haha. Terok sangat ke ek? sendiri tahulah;p. and he mean to me because could except my condition in what ever situation. Cool. 


KAWAN GADUH

gambar sekadar hiasan.hehe

Ada ke ek pasangan yang aman je tak pernah bergaduh?? macam tak best je kalau tak ada gaduh-gaduh. Apa "syoknya" gaduh ni? Pas bergadoh aku merajuk, lepas tu kene pujuk, hehe. Tak tahulah orang lain, tapi aku kalau merajuk dengan hubby pon tak reti nak merajuk lama-lama. Sebab lepas tuh aku tak tahan dah kalau tak bercakap dengan dia. and hubby pon takkan lama-lama biarkan aku merajok. Mengada-ngada kan? well, his my husband, jangan jelous!;p 

Sebenarnya kadang2 we agree at the same thing, cuma when deliver the message bahasa tu hunyi macam lain, tapi sebenarnya talking at the same thing. faham ke?:) Isteri ni sebenarnya tulang belakang dan kekuatan suami, so jadilah isteri yang bijak dan solehah yang bila suami pandang hatinya tenang dan gembira. 


BAB MAKAN
Syukur sangat sebab dapat suami yang tak cerewet bab makan. Ni persamaan kitaorang, bab makan memang tak kisah, tapi nak tahu satu rahsia tak?hehe. bab baju memang cerewet giler! pheww. bukan bab baju dia je, tapi kalau cari baju aku pon dia memang cerewet, kene  labuh, tak nak yang jarang. Biar mahal asalkan tutup aurat sempurna.

Kalau rambut terkeluar sikit pon dia dah bebel-bebel dah, serious babe. Dan last but not list his a father of my daughter:) sayang hubby.



JOM DOA
SO, untuk kita kekalkan keharmonian rumah tangga kenelah banyak-banyak berdoa dengan Allah. minta supaya menjadi pasangan ahli syurga, bukan berjumpa di dunia sahaja, tapi di akhirat juga. Kepada pasangan yang merancang untuk berkahwin, ketahuilah pernikahan itu mudah, tapi setelah berumah tangga bukan cinta sahaja, tapi tanggungjawab keatas isteri dan anak.

Harap dapat tolong lagi ramai pasangan yang nak cari duit atau kumpul duit nak kawin dengan Herbalife, as we get the opportunity, why not you?




Kumpul Duit Kawin?
ASK ME HOW:)
-END-

No comments:

NOTICE!!!

Sekiranya anda merupakanexisting customer/member Herbalife, sebarang pertanyaan sila ajukan kepada COACH ANDA. Kami tidak berhak menjawab sebarang pertanyaan. Program Herbalife adalah personalize, hasil produk yang baik datang daripada komunikasi yang baik antara anda dan coach anda. Semoga berjaya!! :)