Follow Fariha Saibani in INTAGRAM @farihasaibani_coach for latest update.#teamsurikurus

17 March 2012

You Complete Me

Salam,




Perkara yang aku amat-amat nak bersyukur harini adalah ada seorang insan yang bernama suami sentiasa berada disamping aku. 24hour tak tinggalkan aku. Kemana-mana bersama. Kelas hubby untuk sem ni pon 4hari je & sehari satu kelas, very light, macam study dah jadi part time, Herbalife Full Time. hehe. Memang sengaja pilih jadual yang tak padat. Lagipon aku yang makin sarat ni.

Masak pon dah agak jarang jugak kot, kadang aku tak larat hubby yang masak. Walaupon rasanya selalu kurang garam, haha, tapi sedap jugakla dia masak. Thank you hubby:)

Dan aku nak sangat2 bersyukur dengan Allah sebab apa yang aku hajatkan untuk kawin awal Allah makbulkan. Ni memang Impian aku kot. Ramai umur sebaya aku masih belom kawin, ada yang nak kawin tapi tak dapat2 lagi & ada yang belum bertemu jodoh. Syukur sebab kesana sini suami yang teman, bukan boyfwen ke. Husband ok. Pergi followup customer, pergi booth, pergi training and event dan semua ni dapat melalui Herbalife.




Ye, perkara ketiga HERBALIFE. Bersyukur sangat Allah jumpakan aku dengan Herbalife. Sebab jadi Herbalife Distributor allowed us to be together all the time. Kalau hubby kerja lain, aku kerja lain mesti tak dapat nak jaga aku 24hour. Dalam Herbalife spouse husband & wife boleh satu account, kalau ada apa2 promotion boleh achieve sama-sama. Bukan asing-asing secara tak langsung amat menggalakkan institusi kekeluargaan. Tu ramai yang masuk herbalife kawin awal:) hehe. Boleh baca entry aku yang sebelum ni --> http://bannateha.blogspot.com/2011/12/kehidupan-selepas-berkahwin.html





MASA

So, dari sudut masa takde masalah dan takdelah nak hadapi masalah suami atau isteri curang kat tempat kerja lah, macam-macam sekarang, SERAMMM.. Training sama-sama part yang paling best sebab we GROW as a person together and DEVELOP to be a better person with the same knowledge that we've got here. SWEET Kan?;) okeyh, jangan jeles, tak caya jom join kitaorang :) wee~~

InsyaAllah may ni akan ke Singapore, September akan ke Macau, and we are TOGETHER!. tak de apa yang buat aku jadi wanita paling bahagia bila suami sentiasa bersama. Alhamdulillah, segala puji bagi Allah~~:)

No comments:

NOTICE!!!

Sekiranya anda merupakanexisting customer/member Herbalife, sebarang pertanyaan sila ajukan kepada COACH ANDA. Kami tidak berhak menjawab sebarang pertanyaan. Program Herbalife adalah personalize, hasil produk yang baik datang daripada komunikasi yang baik antara anda dan coach anda. Semoga berjaya!! :)