Follow Fariha Saibani in INTAGRAM @farihasaibani_coach for latest update.#teamsurikurus

06 January 2012

If you want it really BADLY!!

Salam.


TOMORROW is the most important thing that would be happen this weekend on the early of year 2012. and tomorrow is ZERO TO HERO eventss!!! Again, ZERO TO HERO!!




Kenapa aku tak habis-habis PROMOTE EVENT ni walaupon pada saat-saat terakhir macam orang gila?? Is because It is WORTH IT TO GO!! Kalau ada perkara yang baik berdosa kan tak share dengan ramai orang? yes! dan event ni dah negubah hidup ramai orang. Sesuatu yang mengubah hidup aku, hidup ramai orang lain, turning poin is from this event, Entry sebelum ni (http://bannateha.blogspot.com/2011/12/opportunitypeluang.html)!







DON'T WAIT FOR THE RIGHT MOMENT!


Ramai orang yang reject aku bila aku ajak untuk datang event zero to hero ni. Yes, semua alasan nampak muhasabah. Ada exam, kerja, ada hal nak tolong mak, nak kene balik kampung, tak ada duit. Oh please, just because this glance EXCUSES you guys letting go an EXPENSIVE OPPORTUNITY that come accross not many time!!




Nak dapat sesuatu yang mahal mesti ada bayarannya, Allah takkan mudah-mudah bagi! but, IF YOU WANT IT BADLY, you will fond ways no matter how to find the solution. Let me share, first ZERO TO HERO aku pergi totally aku pinjam duit kawan sebab time tu aku memang tak de duit sesen pon! Gagahkan diri pinjam duit membe, pergi susah-susah memang kita akan hargai, end up habis event tu aku terus qualify Supervisor (tak faham takpe) dan DECIDE Herbalife fulltime!





IBU TUNGGAL. OK,aku ada seorang distributor yang aku sponsor seorang ibu tunggal anak 6 orang!! Kalau orang lain akan bagi alasan, baru naik sekolah duit banyak guna, anak-anak tak ada orang nak jaga. Tapi dia sanggup BERKORBAN tinggalkan anak-anak dia cuma untuk 2 hari 1 malam untuk dia ubah nasib & kehidupan diorang. She's find way & reason to go. Lalu Allah tunjuk jalan. ok, done.





MUSIM EXAM! Yes sekarang ni ramai exam, sabtu ahad pon exam, so ramai juga yang bagi alasan tak boleh pergi sebab exam. ok, aku tak komen apa-apa. Tapi aku ade seorang downline dari UNITEN name Izzuddin, yang pada hari events tu, hari sabtu dia exam. Guest what? Dia still juga decide to go!! Dia miss hari sabtu dia dapat attend petang sabtu & hari ahad je, tapi tak bagi alasan untuk tidak pergi! Last ZERO TO HERO siap ada yang datang dari MELBOURNE Australia & miss one day of the event , tapi 1 hari attend event pon dah bagi impak yang besar kat dia, terus jadi Supervisor. WOW!





SAYA KERJA LAH WEEKEND NI! Oh yes, memang betol kerja, and aku pon takkan komen apa-apa kalau orang bagi alasan kat sini, tapi semalam ada seorang new people yang serius berminat nak consume & buat herbalife, dapat leads dari blog, dia isi form kat atas tu and aku call. Terus aku ajak ke ZERO TO HERO, tak pernah jumpa pon! aku cakap kat dia, boleh bank in kat saya RMsekian untuk ticket training ni, and he did, dan dia pergi this amazing events!! Guest what? dia tak dapat nak tido kat tempat event sebab dia kerja shift, pergi pagi, petang balik kerja, ahad datang balik. noted?


So,


YOU CAN GIVE ALL THE REASON IN THE WORLD


TO BE SUCCESSFULL OR TO FAIL,


YOUR CHOISE, YOU DECIDE!




Still have time, pada yang berminat boleh terus hubungi saya terus ke 013-6195438. Just RM310 termasuk penginapan, sarapan, makan tegahari, BBQ Dinner & training, (sila tampar diri sendiri kalau kata mahal) murah kot! Those who want to CHANGE your life.







welcome to ZERO TO HERO!!!! :)


PPost Before “read more”And here is the rest of it

No comments:

NOTICE!!!

Sekiranya anda merupakanexisting customer/member Herbalife, sebarang pertanyaan sila ajukan kepada COACH ANDA. Kami tidak berhak menjawab sebarang pertanyaan. Program Herbalife adalah personalize, hasil produk yang baik datang daripada komunikasi yang baik antara anda dan coach anda. Semoga berjaya!! :)